Montag, 18. Oktober 2010

Take Time for You Challenge #21

Juhu! Eine Woche überstanden und eine neue Woche fängt jetzt an. Und womit startet eine Woche am Besten? Natürlich mit einer neuer Challenge.

Dieses Mal gibt es die Vorgabe:
selbstgemacher Hintergrund
bei Take Time for You

Ich bin schon total auf eure Werke gespannt. Hier ist mein Werk. Ich habe mich an einem Treat Back Cover versucht. Die Anleitung dazu findet ihr hier. Es ist eine kleine Verpackung für Druckluftbeutel. Es sieht toll aus, ist recht klein und mal was anderes als ein Bagtopper.






Und so sieht es aufgeschlagen aus:


Ich habe im Innenteil einen Bordürenstempel mehrmals in braun gestempelt und anschließend mit Glitzergelstiften die Blätter und Beeren ausgemalt. Auf dem Cover habe ich noch Zuckerstangen mit einem weißem Gelstift gedoodelt/gekritzelt.

Ich hoffe es gefällt euch ein wenig.


Diese Challenges habe ich dieses Mal kombiniert:
My Time to Craft: Nationalfarben (Portugal, was sonst :))
Project Tuesday: Treat Back Cover
ABC Christmas: Tasche/Box
Crafty Creations: Zahlen
Charisma Cardz: mehr als 1 mal falten
Stamptacular Sunday: no cards allowed
The Corrosive: kein weißes Papier

Kommentare:

Jean Addis hat gesagt…

This is really cute, and for so many challenges. Thank you for joining us at Project Tuesday.

Janet hat gesagt…

super cute! thanks for playing at the corrosive challenge:)
hugs

mforquer hat gesagt…

So adorable! I love this - thanks for joining us at Crafty Creations this week!
Melissa

Danielle Champagne hat gesagt…

Hello! Ana, Wow, such a cute project. Very lovely image. Thank's for playing along with us this week in our Stamptacular No Cards Allowed!challenge. Hope to see you again soon.
Hugs,
Danielle

Hope Jacare hat gesagt…

Thanks for playing along at Crafty Creations this week in our number challenge! What a lovely project!Cheers Claire x

Vee hat gesagt…

Wow! What lovely design. Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

The Crafty Den hat gesagt…

What a gorgeous project. Thanks for joining us at Charisma Cardz challenge this week. Hugs, Denise x

Sprytebyrd hat gesagt…

So cute! What a fun little gift!
Thanks for playing with us at Stamptacular Sunday this week! Good Luck on our No Cards challenge!
Hugs
Dee (Spryte)♥
Sprytebyrds Spot

Marianne-db hat gesagt…

This is so cute with an adorable image!
Thanks for joining our fun at Stamptacular this week!
Hugs, Marianne